miercuri, 10 iunie 2015

Costume de baie din 3 piese

Se simte miros de vacanța sau doar mi se pare? Nu știu de ce, dar simt că nu mai am chef de muncă și că aștept cu nerăbdare concediul.Ultimele săptămâni dinaintea concediului sunt cele mai grele, dar ca să uit de serviciu, îmi fac planuri de vaanță, navigând online după oferte la haine, vacanțe sau alte lucruri de care am nevoie.
Costumele de baie încep să fie la mare căutare, mai ales că sezonul estival se aproprie cu pași repezi. Ce spuneți de costumele de baie din trei piese?
Pe site-ul costume-baie.ro găsiți o gamă largă de costume de baie pentru toate gusturile. Ce m-a încântat la aceste costume e faptul că deși cumperi un costum pare că ai două costume, căci cele două perechi de slipi diferiți se potrivesc de minune cu sutienul.

Costum de baie Vicki - superb,nu?

Mi-a plăcut acest costum de baie, pentru că e vesel și colorat, așa cum îmi place mie. Culorile sunt plăcute, sutienul este prevăzut cu armătură metalică și bureței push up. Sutienul vine cu 2 perechi de slip, un slip clasic, si un slip care se leagă în laterale. 








Un alt costum deosebit de pe site este acest Costum Veronica care spre deosebire de cel de mai sus, nu are 2 perechi de slip, ci o pereche de slip și o fustiță scurtă de plajă.Super, nu? Cupele sutienului sunt căptușite cu un burete subțire.Click pe imagine pentru mai multe detalii.

















ÎNSCRIE-TE PE SITE, ȘI PRIMEȘTI O REDUCERE DE 5%!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu