miercuri, 27 ianuarie 2016

Visând la fuste

Primăvara înseamnă pentru mine bucurie, viață, renaștere, optimism. Victor Hugo spunea că primăvara este pentru suflet un surâs al infinitului. Spre acel infinit tindem toți și încercăm să creăm un mic paradis pe pământ. Nu ne iese tot timpul, dar atunci când am o stare mai depresivă, când sunt tristă și dezamăgită, un lucru îmi readuce buna dispozitie: shopping-ul online.

Cum iarna și-a ieșit din drepturi, visez doar fuste, rochii și pantofi cu toc. Urăsc hainele groase, le îmbrac de nevoie, așa că vă imaginați cu cât jind aștept sezonul cald.

Până una alta, am dat o raită online pentru a vedea ce mai e nou și frumos pe site-urile de haine.

Nu am putut să nu admir această fustă elegantă. O găsiți și pe o altă variantă de culori, însă mie îmi place mult această combinație de culori și modelul geometric. Cu siguranță se poate purta și la o ținută mai casual cu o pereche de balerini și un t-shirt lejer.

 

Cum vrabia mălai visează, visez și la această rochie. Dacă vreți să aflați detalii despre preț și mărimi, dați un click pe imagine. 
Mi se pare un model retro, cum se purta odată fusta în cloș, o fustă care poate fi combinată cu multe cămăsi, bluze și sacouri.



Sper că vă plac alegerile mele, pe site-ul lenjeriamea.ro găsiți multe modele interesante de rochii și fustițe pentru a întâmpina primăvara cum se cuvine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu