joi, 11 februarie 2016

Idee inedită de cadou pentru luna iubirii

Bate vânt de primăvară și o dată cu ea vor sosi și primele sărbători ale lunii iubirii. Chiar dacă nu sunt fană a sărbătorii de Valentine's Day, cred că orice român îndrăgostit nu poate pierde prilejul pentru a primi/face un cadou persoanei iubite.
Recunosc că ideea de a primi cadou de la iubitul meu mă încântă așa că welcome Valentine's Day. 

Dacă sunteți mai tradiționaliști, puteți sărbători doar Dragobetele, așa că aveți la dispoziție 2 zile în această lună, în care să arătați persoanei iubite prețuirea voastră. Eu cu Iubitul meu le vom sărbători pe amândouă, căci ne plac zilele din an când ne putem surprinde unul pe celălalt cu câte un cadou sau eventual să facem ceva deosebit.

Anul acesta în luna iubirii, m-am gândit la un cadou special pentru amândoi. Un cadou care să fie o surpriză plăcută pentru amândoi. O lenjerie intimă sexy cred că este o idee inedită pentru orice ocazie și cu atât mai mult de ziua îndrăgostiților. 

Ce spuneți de această lenjerie sexy? Acest bodystocking este mărime universală așă că este ideal pentru orice siluetă. Decupajele din zona intimă și șolduri îl fac și mai irezistibil pentru o noapte fierbinte în doi.

 Poze Bodystocking Baci 427

Mă gândeam și că acest bodystocking e tare interesant.Click pe imagine pentru mai multe detalii. Îmi place acest model căci este decorat cu dantelă fină. 

Poze Bodystocking Baci 172

Pe site-ul e-lenjerie.ro găsiți multe lenjerii intime pentru nopți fierbinți în doi sau pur și simplu pentru a vă simți feminină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu