vineri, 29 mai 2015

Costume de baie 2 piese

Hello, ladies. Ce faceți? În curând vine vara, de fapt cred că deja a poposit pe la noi, așa că e musai să ne pregătim de plajă.Iubesc marea, îmi place la nebunie să înot, sper din tot sufletul să ajung la mare, dacă nu măcar la piscină.
Stau foarte prost la capitolul costume de baie, dar mai am timp până se deschide oficial sezonul să îmi cumpăr costume de baie.

Am căutat pe net câteva modele de costume, să văd ce se mai poartă, să văd ce mi s-ar potrivi,așă că am găsit 2 modele care îmi plac mult.

Prima alegere ar fi acest Costum de baie Nancy Blueberry-Granatina M-330.E superb!

Îmi place această combinație de bleo cu roz, s-ar potrivi de minune tenului meu. Îmi plac costumele dintr-o piesă, dar și din două piese. Bretelele sunt late cu lungime reglabilă, iar sutienul se prinde la spate cu o clemă.Slipul normal, clasic.Ce spuneți, vă place?



A doua variantă, ar fi acest costum de baie Penelope.Îmi plac non culorile, așa că acest costum de baie ar fi alegerea perfectă. Cupele sunt dublate cu burete subțire, tip push up, pentru un efect wow. Sutienul se leagă după gât și se prinde la spate.


Pe site-ul costume-baie.ro găsiți multe costume de baie dintr-o piesă sau 2 piese, iar dacă vă 
înscrieți pe site primiți o reducere de 5%


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu