vineri, 21 august 2015

Lenjerie intimă pentru barbati

Tind să cred că bărbații nu sunt atât de complicați când vine vorba de cadouri, așa cum suntem noi, femeile. Un vin bun, un parfum de calitate, o cravata, sau de ce nu lenjerie intimă pot fi un cadou perfect pentru bărbatul iubit. Ma gandeam ca la aniversarea noastra care va fi in curand, printre cadouri sa ii iau iubitului meu si o lenjerie intima.

Merg pe premisa calității, de aceea dacă cumpăr un cadou pentru iubitul meu, îmi place să aleg ceva de calitate.Iubitul meu nu este foarte pretentios, dar și el, la fel ca mine preferă să dea un ban, dar să știe că face :)

Dacă doriți un cadou util pe site-ul e-lenjerie.ro găsiți lenjerie intimă de foarte bună calitate pentru orice bărbat pretențios.

Am ales de pe site acesti boxeri Cornette Tatoo. Modelul este original, iar compozitia materialului nu este de neglijat. 95% bumbac, si 5 % elastan. CALITATE,nu gluma!

A doua alegere de pe site, ar fi boxerii Cornette Prime. Dand un click pe imaginea de mai jos, aflati mai multe detalii despre pret, culori si disponibilitate. Va spun doar atat, sunt de o calitate superioara.Modelul in carouri este foarte masculin, cu siguranta o alegere deosebita pentru un cadou.


Pe site-ul e-lenjerie.ro gasiti multe idei de cadouri pentru barbatii speciali din viata voastra.Cu siguranță, veți gasi modelul ideal pentru orice bărbat pretentios, si toate la preturi bune si calitate maxima!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu