miercuri, 7 octombrie 2015

Colanti pentru zile friguroase

Toamna a venit cu frig, cu multe ploi și o schimbare radicală a garderobei. Cred că acum tânjim cu toții după zilele pline de soare de astă vară, și am mai dori să prelungim chiar și pentru o zi, vara.


Îmi plac toate anotimpurile, toamna este și ea frumoasă, mai ales acele zile, nu prea friguroase și scăldate în lumină. Referitor la partea de îmbrăcăminte, nu știu exact care sunt trendurile în acest sezon, până la urmă e important să te simți bine și să arăți bine în hainele alese de tine. Eu prefer un stil între elegant și casual, îmi plac mult rochiile, dar în egală măsură și fustele și bluzele lejere.

Am câteva rochii care sunt cam scurte, și îmi plac mult, însă nu le pot purta fără o pereche de colanți, ar fi mult prea scurte și nu ar da bine cu un dres obișnuit.

Îmi trebuie neapărat o pereche de colanți, căci sincer nu am în garderoba mea colanți negri. Nu sunt tocmai stilul meu, dar cu o rochie mai scurtă sunt numai buni.
Ce spuneți de acești colanti cu inserții de piele?Sunt foarte feminini, subliniază foarte bine formele, se potrivesc de minune și cu o bluză asimetrică. 

Pe site-ul depozituldelenjerie.ro găsești multe modele de colanți. Mi-au plăcut și colanții de mai jos cu grosime 200 DEN, care au o proprietate specială,sunt realizați dintr-o țesătură cu efect de modelare al corpului numită Plush Soft. Sunt și foarte călduroși, ideali pentru vremea rece de afară.Click pe imagine pentru mai multe detalii.

Dacă vă creați cont pe site, beneficiați de o reducere de 5% pentru toate produsele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu