vineri, 27 noiembrie 2015

Cadouri pentru femei: lenjerie intimă de calitate

Se aproprie sărbătorile de iarnă.Sunt printre sărbătorile mele preferate din an. Îmi place Crăciunul, pentru că îmi reamintește de copilărie, de bucuria de a dărui și a primi. Alături de copilul meu trăiesc bucuria așteptării lui Moș Crăciun, e fascinant să vezi câtă fericire se citește în ochii unui copil atunci când găsește sub brad cadouri de la Moș.


Desigur că importantă e fericirea copilului meu, dar și noi ca adulți, așteptăm cu nerăbdare venirea moșului. Cum mă consider, un copil într-un corp de adult, aștept și eu cadouri de la soțul meu. A cam trecut vremea să ne facem cadouri, dar noi, păstrăm acest obicei de a ne face cadouri de sărbători, și nu numai. Chiar dacă suntem adulți, un cadou readuce veselie și binedispoziție oricui.

Iubitul meu mă tot întreabă ce vreau de Moș Nicolae, așa că îi spun că îmi doresc o lenjerie intimă sexi de pe site-ul e-lenjerie.ro. De ce? Pentru că o lenjerie intimă deosebită va aduce un plus în orice relație de cuplu și va revigora o relație monotonă.

De pe site, m-a încântat acest corset de Crăciuniță. În acest fel, rezolv două probleme cu un singur cadou. Păi dacă el îmi cumpăra un asemenea cadou, mai trebuie eu să îi cumpăr soțului meu vreun cadou?Nu, pentru că îmbrăcată așa, eu voi fi cadoul special pentru el :)) Chilotul tanga și căciulița sunt incluse.

Ce spuneți și de acest corset, mi-a plăcut mult combinația de culori, și faptul că e din satin.Pentru mai multe detalii despre produs, dați un click pe imaginea de mai jos.

Dragi bărbați pe site-ul e-lenjerie.ro, puteți găsi cadoul perfect pentru iubita voastră:lenjerii intime de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu