luni, 28 decembrie 2015

Bluze elegante pentru ocazii deosebite

Dragii și dragele mele, nu știu cum au fost pentru voi aceste sărbători, dar eu le-am petrecut în tihnă, alături de iubitul și copilul meu. Crăciunul este sărbătoarea bucuriei, în care trebuie să uităm de tot ceea ce este rău și să fim mai buni, mai îngăduitori cu cei din jurul nostru.

Pentru orice femeie, shoppingul este o pasiune și o plăcere. Nu cred că există femeie căreia să nu îi placă să meargă la cumpărături, sau de ce nu să fie fană a shopping-ului online. Recunosc că în ultima vreme am cumpărat doar online, pentru că mi se pare mult mai comod așa. Nu mai trebuie să merg prin magazine, să probez, să stau la cozi infernale, ci primesc produsele acasă, in 2-3 zile, sau chiar mai repede.

Vă prezint două haine care merg de minune seara la un restaurant sau chiar de Revelion de pe un site online lenjeriamea.ro.

Bluza Ida este deosebită, mai ales că în partea de sus, este înfrumusețată cu tulle brodat. Cu o fustă elegantă, vă puteți crea o ținută de efect pentru seara dintre ani. Mie îmi place mult modelul, căci este foarte feminin.




O altă bluză tare frumoasă de pe acest site, este cea de mai jos.  Partea brodată îmi place tare mult, îi dă un aer feminin. Click pe imagine pentru mai multe detalii.



Pe site-ul lenjeriamea.ro, puteți găsi multe haine frumoase pentru a străluci.

HAVE A NICE SHOPPING DAY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu