miercuri, 6 ianuarie 2016

Lenjerie intima sexy

Orice femeie are nevoie de diferite accesorii pentru a se simți frumoasă, sexi și feminină. Feminitatea este de multe ori o stare de spirit, de aceea ea trebuie să vină din interior. Dar ce facem când uneori  nu ne mai simțim frumoase și feminine, din diferite motive?
Apar copiii, serviciul ne suprasolicită, trebuie să gătim, să facem curățenie, trebuie să fim soții și mame. Dar oare uităm să fim și femei, nu mai acordăm atenție vieții noastre personale, vieții noaste intime? Din păcate, de multe ori, intervine obișnuința, oboseala și nu ne mai simțim feminine.

O prietenă de-a mea mi-a șoptit să folosesc o armă secretă și anume o lenjerie intimă. Am roșit prima dată când mi-a spus, de aceea am stat și m-am gândit dacă e o idee tocmai bună. Având în vedere că bărbații adoră să te vadă în lenjerii sexi și jucăușe, până la urmă am decis să îmi cumpăr o lenjerie sexi. Am dat un search online și am găsit 2 lenjerii intime foarte interesante.

Îmi place mult acest Baby Doll de pe site-ul e-lenjerie.ro. Este realizat din tulle transparent, și în set este inclus și chilotul tanga. Cu siguranță, un astfel de set, va stârni imaginația oricărui bărbat.


Poze Babydoll ACE-HIGH.


Tot de pe același site, mi-a atras atenția și acest baby doll. Este realizat din vascoză de cea mai înaltă calitate. Click pe imagine pentru mai multe detalii.
Poze Babydoll Visti 84471

Astfel de piese de lenjerie, cu siguranță vă vor face să vă simțiti feminine și vor revigora viața în doi alături de iubitul sau soțul vostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu