sâmbătă, 20 iunie 2015

Rochii de seara superbe

Rochia este simbolul feminității absolute, este una dintre hainele care ne definesc ca femei, haina care ne scoate cel mai bine în evidență formele și de ce, nu latura noastră feminină.
Îmi plac rochiile, le port cu mare plăcere, iar în ultimii ani am adunat ceva rochii. Mi se par practice, purtabile, căci nu mai stai să calci și să asortezi 2 piese vestimentare.pur și simplu iei o rochie, o calci și tot ce mai lipsește e să o asortezi cu încălțămintea și eventual cu geanta.


Pentru că în curând voi merge la o nuntă, am zis că trebuie să găsesc o rochie elegantă de seara.Am găsit 2 variante care mie îmi plac foarte mult pe un site interesant depozituldelenjerie.ro.

Rochia Nife îmi place pentru efectul deosebit de satinat, iar culoarea roșie cu siguranță va capta toată atenția. O găsiți și pe alte variante de culori, dar eu o prefer pe cea roșie. Iubesc culorile tari, deși și pe negru arată la fel de bine.Asortată cu o pereche de pantofi nude și un clutch simpatic cu siguranță veți arăta chic.


O altă rochie care mi-a plăcut este cea de mai jos.Este o rochie elegantă cu mâneci scurte și pe care o găsiți și pe verde. Eu aș comand-o pe varianta verde, dar și cea albă ca în imaginea de mai jos e superbă.


În plus, dacă vă înscrieți pe site beneficiați de o reducere de 5% la prima comanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu