sâmbătă, 18 iulie 2015

Costume de baie pe e-lenjerie.ro

Vara este anotimpul preferat al tuturor iubitorilor de scăldat, și a tuturor doamnelor și domnișoarelor iubitoare de etalat costume de baie. Plaja sau ștrandul este locul ideal de petrecere al concediului de vară, iar pentru mine este întruchiparea paradisului. Mare iubitoare de apă, dacă aș locui pe o insulă pustie, cred că pentru mine ar fi raiul pe pâmânt.

Cum vă spuneam, vara aceasta ca niciodată am mers destul de des la piscină, așă că am văzut tot felul de domnișoare etalându-și costumele de baie care mai de care mai cochete și mai minuscule.

Sunt adepta unui costum de baie din 2 piese, cu un slip normal, nu îmi plac costumele de baie minuscule sau care lasa la vedere prea mult din piele.

Pe site-ul e-lenjerie.ro sunt sigură că voi găsi destule costume de baie pe gustul meu, mai ales că mi-am mai cumpărat de aici un alt costum de baie, foarte frumos și de o calitate superioară.

Prefer cumpărăturile online, pentru că nu am timp să merg cu copilul prin magazine și cu atât mai mult prin căldurile acestea.

Navigând pe site-ul lor am găsit un costum de baie deosebit. Costumul de baie Leah este parcă de inspirația anilor 80, 90, nu știu de ce dar mă duce cu gândul la frumoasa Marylin Monroe. Îmi place că slipul este clasic, iar fundițele îi dau un aer sweet.


Un alt costum de baie foarte frumos este cel de mai jos, prin combinația de negru și galben atrage toate privirile.Observați că are o broșă detașabilă la sutien de tip păianjen.Interesant, nu?Produsul este original, cu hologramă, realizat dintr-un material de calitate.



VĂ PLAC ALEGERILE MELE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu